søndag den 7. april 2013

Girls only på usikker grund

Igår var jeg inviteret til en rigtig pigefødselsdag hos en ny veninde. En af de slags fester, hvor man kender lidt nogle mennesker, men man føler sig på rimelig usikker grund. Derfor var tøjkrisen stor inden, men det lykkes mig at finde nogle gamle klude i skabet. Jeg nåede da også lige at få K til at knipse nogle hurtige billeder. (ved så ikke lige hvad der er sket med billedet, for det er da virkelig rystet).


  • Nederdel fra Forever21 (købt i San Francisco)
  • Strømpebukser fra H&M
  • Top/tunika fra Monki
  • Neglelak fra Essie




Min fine ring fra Stine A, som jeg har fået af K



Min nyeste accessorie fra Erbs&Bjerke, som er købt til deres lagersalg i marts for en flad 50'er



  • Ørenringe fra Pernille Corydon 
  • Håret blev samlet i nakken med en lille donut
  • Enkel makeup, toppet med røde læber



De fine strømper fra H&M, som lige gav det sidste pift til outfittet.

Idag foregår alt i meget langsomt tempo, men der er sat svin i ovnen til pulled pork. Perfekt afslutning på en dejlig weekend med tømmermænd og med en hyggelig aften i tankerne.

Håber I nyder søndagen derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar