søndag den 28. april 2013

London Buys

Der blev også købt lidt på vores lille London tur. Jeg brugte ikke vanvittig mange penge derovre, men det blev da til lidt, især sko (hvilket man jo ikke kan få nok af).

Mine længe ventede nike sko (som jeg tidligere har snakket om her) kom også med hjem og de har stort set ikke været af mine fødder.

Disse herresko fra Topshop måtte også med hjem med 50% rabat og jeg har allerede brugt dem meget. De kan pifte et hvert outfit op og især med fine glimmer strømper eller ankelstrømper med flæse.

De 70'er inspirede "træsko"s sandaler bliver et must til sommer og kan bruges til alt fra jeans til fine kjoler. Disse fandt jeg også i Topshop

Den ultimative festivalkjole også fra Topshop, som jeg nok kommer til at leve i til Skanderborg.

Til sidst kommer det største scoop. I Boots havde de tre for en af deres Aussie produkter. Det betød at jeg fik tre af de fantastiske hårkure for under en af produkterne danske pris.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar