mandag den 15. april 2013

En masse sludder og forklaringer på ingenting og alting


Så skete det igen igen..... Tiden indhentede mig, jeg kæmpede med en snue og havde selvfølgelig ikke tid til at lade kroppen få ro.

Forvirret????

De seneste par dage har der været stille, meget stille på bloggen. Det skyldes at jeg har måtte løbe hurtigt, meget hurtigt. Vi tager som tidligere sagt afsted på ferie imorgen og lige pludselig har der dumpet adskillige stillinger, som jeg MÅTTE søge inden vi skal afsted. 

Det lyder måske ikke som det store problem, hvilket jo er et luksus problem, hvis man altså ser bort fra at hele min weekend har været booket til diverse fester og fødselsdag.

Jeg er vant til at have mange ting i gang på samme tid, men jeg havde ikke lige set at min krop skulle være modtagelig mod influenza lignende sygdom. Så jeg har været afsted, ligget lidt syg, ordnet de fleste ting (Lastminute vasker i dette øjeblik) inden vi tager afsted imorgen. MEN det har desværre betydet at bloggen har stået stille. 

Jeg er desværre ikke blevet den rutinerede blogger, der har en rutine i at kunne trylle et indlæg frem uden tid og planlægning. Mon det nogensinde kommer?????

Anyway en lang smøre med en masse ord og ingen handling, beklager.

Jeg håber dog at I har haft en dejlig weekend og har haft så travlt at det er gået ubemærket hen.


(Nogle gange er det meget godt man ikke har mange tusinde følgere, for jeg er lykkelig for de få af jer, som har valgt at følge med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar