onsdag den 10. april 2013

London Baby



(billederne er hentet fra Pinterest)

Om en lille uge drager K og jeg mod den fantastiske engelske hovedstad London. K har fødselsdag i næste uge og jeg har givet ham flybilletten til at opleve den fantastiske by.

Det bliver en ganske særlig tur, for K har aldrig været i byen og jeg har et ganske særligt forhold til byen, da jeg har boet lidt udenfor. Jeg boede et stykke tid syd for London, hvor jeg var Aupair (ikke en vellykket oplevelse), men jeg brugte at tage til London i weekenden som et åndehul i en ellers ikke så sjov hverdag.

Det er dog lang tid siden, jeg sidst har været i byen og mange ting har helt sikkert forandret sig og derfor kunne vi godt bruge nogle tips. Vi har nemlig ikke nogen planer udover nogle få shopping ønsker som Paul Smith Butikken og Outlet (K's Ønsker) og jeg vil gerne i & Other stories.

Så hvis nogen ligger inde med nogle fede insider tips, så del endelig.

2 kommentarer:

  1. I må have en god tur, det er et fantastisk sted :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:)
      Jeg glæder mig også helt vildt.

      Slet