tirsdag den 9. april 2013

Hey Love og hygge stunder


Denne sang "Hey Love" med Quadron har kørt på repeat hele dagen idag. (og jeg håber at videoen virker idag, da jeg har haft problemer tidligere) Jeg har det meste af tiden med hjemmepresset gulerodsjuice, ansøgninger og mit nye kreative CV, som jeg luftede tanker om her.

Idag har jeg taget første spadestik og påbegyndt mit arbejde i InDesign. I skal nok få et lille sneakpeak, når det begynder at ligne noget, der minder om et CV. Det kræver lidt mere detaljesans end jeg havde regnet, da alt fra mit normale CV ikke kan være i det nye.

Ellers sker der ikke det vilde i hjemmet. Jeg er kommet godt i gang med hækleriet efter min svigerinde afleverede 200krukker (sådan cirka.....) og beskeden om "hvis du nu keder dig........"
Så der er vist ingen undskyldninger og heldigvis er det da også blevet til lidt efterhånden. Derudover har jeg kastet mig ud i et nyt projekt, som jeg er halvvejs med, så skal lige være færdig inden der postes noget derfra:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar