søndag den 21. april 2013

Hjemvendt fra London

Så er vi netop hjemvendt fra en fantastisk London tur. Med hotelværelse i West End, hvor vi kunne gå til alt, fint vejr uden det vilde regn og en del fattigere på pengepungen, men med fantastiske oplevelser i rygsækken.

Vi kom hjem igår eftermiddags efter en lettere hektisk afrejse, hvor vækkeuret ikke ringede om morgenen og vi med nød og næppe kun nåede bussen til lufthavnen. Så dagen igår blev brugt på at handle til weekenden og for mit vedkommende alene-hjemme-aften, da K skulle til fest.

Der er nok rundtregnet taget omkring 1000 billeder, så jeg har samlet nogle af billederne fra Instagram til jer, mens jeg får sorteret resten.



Festival pier på Southbank



London Eye



Big Ben og Westminister (udsigt fra London Eye)


London Eye


Morgenmad


Et lille udpluk af K´s høst i Paul Smith butikkerne


Fødselsdagsgave


Fødselsdagsgave til K, som var en kæmpe oplevelse med fantastisk sang og kulisser.


Ømme fødder i nye sko

Jeg er netop ved at sammensætte særlige indlæg med anbefalinger til London og vores oplevelser. De kommer på bloggen de nærmeste dage.

Idag vil jeg nemlig tage K under armen og ud og nyde det dejlige vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar